niedziela, 13 stycznia 2008

Zagadnienia wstepne (3)

 Zaistniała konieczność dalszego ulegania tak zwanemu" życiu.."

(2 grudnia 2018 - 17:16) ;
Ponieważ tutaj nie ma miejsca na fantazję - lakoniczny opis zdarzeń faktycznych i prawnych.
Jak dobrze się stałó, że zatrzymałem się z publikacją  - czegoś co dyktowało już ponad
dziesięć lat - to właśnie "życie".
..
Moja Niekończąca się opowieść  jest naprawdę moja, tylko i wyłącznie.
..
Opis legalny? - proszę bardzo; to sprawa sądów, urzędów etc. - ale w mojej dyspozycji.
..
Faktem jest, że na blogach nie mam żadnych uprawnień, także więcej: same zagrożenia.
Choćby dziecinna łatwość manipulacji tekstem.
..
Byłem bardzo naiwny podejmując wyzwanie.
..
Chodzi o fotografię.
..
Ale i tutaj zachowałem powściągliwość.
..
..
17:27 - niedziela







 ..

Zaistniala koniecznosc dalszego ulegania tak zwanemu "zyciu".Poniewaz tutaj nie ma fantazji , a tylko opis zdarzen - calkiem mnie one limituja .Chocby sprawa bodaj dziesieciu kasacji jakie ma jeszcze do rozpatrzenia NSA - ze skarg Samorzadowego Kolegium Odwoolawczego w Kielcach .Albo wciaz trwajaca sprawa niebawem czteroletnia , co do ekspetatywy decyzji o moim pochowku. Wreszcie kilka spraw ,jakie zmuszony jestem wniesc do Trybunalu Praw Czlowieka - ale nie tylko tam .Jest jeszcze kilka adresow przeciez tego rodzaju . Musze tylko opanowac LEPIEJ KOMPA i byc sensownie podlaczonym z Siecia . Bo musze przyznac ,ze juz polubilem troche to pisanie na kompie , szczegolnie jak ma dobre podlaczenie .
Teraz najważniejsza jest numeracja postow ; zeby nie bylo dwoch takich samych !
Potem bedzie agreagacja - i wrocimy do poczatku , i znowu dalej : The Continuum Concept .
Mam wiec swoja , Niekonczaca sie Opowiesc - i bardzo dobrze .Kazdy powinien miec cos takiego.O KONIEC niech sie martwia inni .
Wazna okolicznosc ; zdarzenia nie tylko limtuja ; one takze napedzaja .
Co dowodzi slusznosci ; The Continuum Concept - ale czy tego nie wymyslila Kobieta ?

Brak komentarzy: